I just called to say băga-mi-aş

Într-un autobuz aglomerat din Florenţa, un mârlănaş ţipă în telefon. Ceva despre pusul copilului în braţele cuiva în maşină în loc de scaunul special pentru copii. După conversaţia presărată cu “mă inervezi” şi “mă doare capu”, mârlănaşul explică unui tovarăş mai bătrân: “Aş fi bătut-o dar nu vroiam să apară cu vânătaie la ochi. Las’ că o bat eu mai încolo, băga-mi-aş pula.” Despre ce era vorba în telenovelă? Planuri pentru botezul progeniturii.

P.S.: partea bună numărul unu – Florenţa e deja stricată de italieni; ai noştri nu au cum să se mai remarce în domeniu. Partea bună numărul doi – mâine plec.

One thought on “I just called to say băga-mi-aş

  1. Destul de corect. Daca n-a aplicat la timp profilaxia contondenta pe principiul ‘las’ ca stie ea de ce’, ce rost are sa strice pozele de la botez cu echimoze si hematoame.

Leave a Reply

