are we there yet?

De câteva săptămâni ATM-ul băncii îmi dă bancnote tipărite în 2002 care nu au vreun semn de uzură. Au făcut probabil parte din rezerve, circulând electronic sau deloc până acum.

Sticla de 2 litri de cola din supermarket are acum 1.75 sau 1.5 litri cu eforturi serioase de design să ascundă scăderea în volum.

4 thoughts on “are we there yet?

  1. Nu-s mare amator de carbogazoase aşa că poate am observat mai târziu fenomenul. Nu e furt, e scumpire mascată :-)

    BTW, aproape toate mărcile o practică, nu doar Coca Cola. Criză mare, monşer.

  2. treaba cu scaderea semi-mascata a cantitatii e un truc de marketing vechi. oamenii se obsinuiesc cu imaginea unui produs legata de o anumita cantitate, si producatorii nu fac decat sa scada cantitatea, mentinand aparenta si pretul.
    e practica similara smal-print-ului, informatia e acolo daca te obosesti sa o citesti.
    http://personalmoneystore.com/moneyblog/2011/03/29/food-inflation-shrinking-packaging/

    probabil ca in stiinta marketingului are si un nume

    un exemplu ar fi tomurile de harite de tiparit care de la 500 foi scad la 450 or so, desi pe dinafara arata la fel.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s