the enemy within

Despre ce să vă povestesc acum când Israel & friends nu ştiu pe unde să scoată cămaşa în cazul atacului în ape internaţionale asupra unor civili cu ajutoare umanitare pentru fâşia Gaza? Păi despre Mordechai Vanunu. În toamna anului 1986 Mordechai, un inginer cam pacifist care lucrase la centrul de cercetare (şi producţie) nucleară de la Negev, e cuprins brusc de nevoia de a spune lumii cam câte arme nucleare fabrică Israelul.

Contactează The Sunday Times care-i verifică povestea împreună cu nişte experţi în tehnologie nucleară. Verificarea durează, aşa că merge şi la concurenţă – Sunday Mirror. Cineva îl toarnă la Mossad care se gândeşte că totuşi nu e cuşer să execute un evreu, chiar dacă turnător şi pacifist, aşa că pun la cale o răpire. Ca să nu aibă probleme cu englezii, trimit o spioancă blondă şi cu ţâţe mari să-i ia minţile bietului Mordechai şi să-l aducă în Italia. La Roma, mai exact, că e oraş romantic şi tolerant cu răpirile. O dată ajuns acolo, fraierul e drogat, băgat la cutie şi transportat în Israel. Judecat cu uşile închise, e condamnat la 18 ani de închisoare din care 11 îi face în izolare completă (the next best thing în absenţa pedepsei capitale). Neavând bunul simţ să se sinucidă, Mordechai e eliberat în 2004 dar i se interzice să părăsească ţara sau să meargă în teritoriile ocupate sau să vorbească cu străinii. Pentru că era un dujman al boborului, a fost hărţuit în mod repetat cu percheziţii, confiscări, arestări, iar acum execută o sentinţă de 3 luni pentru că s-a întâlnit cu gagica norvegiană şi deci străină.

P.S.: care-i treaba cu ambiguitatea ridicolă a Israelului în legătură cu armele nucleare? Americanii au o lege care-i împiedică sa finanţeze statele cu arme de distrugere în masă şi dacă nu au scuza, măcar formală, că nu ştiu ce se întâmplă în statul vecin şi pretin ar fi nevoiţi să taie ajutorul anual de câteva miliarde de dolari.

106 thoughts on “the enemy within

  1. bundes-prezidentul nostru si-a dat demisia acum doua zile ..pt ca “aparent” a fost ( involvat ) adus in legatura cu o situatie militara critica din afganistan unde soldatii germani au omorit un numar mare de civilisti . totul a fost camuflat ! pina nu de mult .

    cazuri de genul asta ( cu atacul in ape internationale ) trebuie aduse in fata unui tribunal international . la fel cum lui george “dabaliu” merita sa i se faca un proces pentru irak si daunele ( atrocitatile ) colaterale .

    povestea ing-ului mordechai o cunosc si eu
    insa .. mie mi se pare ca poporul israelit merita sa se angajeze mai mult … adica sa fie matur atunci cind se intreaba in ce masura le sunt importante drepturile constitutionale printre care presa libera.. libera exprimare .. asistenta juridica deptul la demo etc .

    dezolanta ramine situatia oamenilor din palestina pt ca in ciuda multor ajutoare umanitare in ultimii 20 ani poporul traieste intr-o saracie crasa ..

    sinistru si in acelasi timp ironic pare sa fie faptul ca sunt vesnic inarmati pina in dinti .
    daca rachetele si restul armamentului ar fi comestibil si ar putea vindeca boli .. cred ca toata lumea ar fi multumita .
    ( stiam ca la moartea lui arafat conturile publicate de presa inregistrau un + de 1 miliard euro )

  2. PS :

    nota de optservatie :

    ca sa largim decent spatiu virgin de gindire in maniera lu “clark cant” zis pre nick-name-ul sau de user blogehrist Immanuel .. trecem in registru “evidentului” urmatoarele :

    atunci cind accepti sa lucrezi in industria nucleara ca inginer au preot ( dupa preferintze) .. e de prisos sa incerci sa explici p-orma ca ai vrut sau ai intentioant “a-priori” o d-aia caritativa .

    daca parasim umpic locheishanu politic si ne aventuram in ala de shoubiznitz .. ne gandim par d-igzemplu la avocatul lui o.j. simpson .
    la fel si el ar face bine sa zica ca .. noah .. eu cind am hotarit sa fiu avocatul kremenalilor ( milionari nu orisicum ) m-am gandit ca e in spiritul Sfintei Justitzia ( oarba saracutza ..dar na ! alta n-avem ! )

  3. PPS :

    si daca nu te numesti Albert von Monaco ci J. Arafat si ejti urit rau terorist si ai 1 miliard de euro insemna ca poate aia ( banii ) sunt ai contribuabilului european pentru poporul palestinian . si daca mori stupid ( de ceva cancer .. na ! se mai intimpla ! ) si banii aia tot acolo sunt si poporu tot de foame boli si restu sufera .. inseamna altceva !

    da ! mai inseamna sa generezi conflicte si sa-i dai “dijmanului” motive pe tableta !

  4. fals !
    de-aia trebuie musai mintenash si de intocmai sa ecsiste “sindromul CEZARILOR” pentru ca ei folosesc CUVINTUL ca arma ( un meshtesug de la socrates incoace foarte preferat ) iar “proletul” non-ginditor – este cea mai eftina arma .

    asa a fost saracu ..
    si cum se vede risca sa nu isi iasa din “tipar” paradigma mostra etc … nu-i asa ?!!!!

    si , asa cum se cere .. acea arma se intoarce impotriva CEZARULUI !
    evident ca e o arma cu doua taisuri ! asa cum a fost intotdeauna ! cind dau in tine – de fapt dau in mine – e o intrebare de perspectiva si .. da ! , de rezistenta !

    ma rog ! restul e ” a la carte” .. adica din carte ..aia cu pagini !

  5. io cred ca e mai bine sa facem ca pe stadion: muie Israel!
    Nu?
    Ca tot acolo ajungem cu discutia.

    Problema e, m-a apucat acu’ ceva vreme sa imi pun stirlile BBC pe RSS si parca lumea a luat foc (coreea, golfu’ mexic si pelicanii, grecia, eurozona, israel, alea).
    De doo zile am sters toate RSS-urile.

  6. vine apocalipsa! rasuna trambitele Ierichonului. repent!, the end is nigh!

    when covered in chocolate, ignorance is an existential statement. just a step shy of philosophy.

    :)

  7. cu condiţia să fie ciocolată albă.
    nu poci răspunde la întrebare fără să cad în paradox – ca să aflu whether ignorance is a bliss ar trebui să am sistem de referinţă, nu? de ne-ignoranţă, şi prin urmare n-aş mai fi ignorant.

    I-am scris unui prieten mai deunăzi pe tema asta (cu el combăteam mai demult cum că precum e bine să fii informat, zicea el, io ziceam că nu neapărat).

    Nu mă ajută informaţia cu nimic, dimpotrivă mă stresează (o să’nceapă raboiu’ în Asia? A căzut Euro, damn it! ). Şi mai dă şi dependenţă, fix precum telenovelele la care te uiţi ca să vezi “ce s-a mai întâmpplat cu Pedros şi Margarita, s-au pupat până la urmă?”

    Motivul pentru care am început să mă uit la ştiri e simplu, încă nu mi-am adus cărţile aici, am doar o mână pe care le-am citit de opt ori deja. Alaltăieri am teminat de citit volumul trei din “Cireşarii” pe calculator (numa’ că Cireşarii îi termin într-o zi)

  8. asta da aporetica si maieutica. sofistii ar fi palit de invidie la asa. spre norocul lor (blissful, i may say), nu mai traiesc.

  9. tapire, vorbesti discutii ca de obicei. lasa-te, serios. vorbesti de sisteme de referinta in orice situatie, orice ar fi, cancer, ignoranta, bube dulci.
    apuca-te de ceva serios, de ex. sa ma rebannezi, chestii la care ai experienta. ce naiba, show us u still got it. show us your stones are stonehege-sized. arata-ne ce poti face! durule!

  10. we, de ce trebuie sa fii tu o gaura de cur in continuare? nu te-am provocat, te-am lasat in pace, nu te-am bagat in pizda ma-tii cum meriti. te bag acum, na.

  11. deci iata ca tapirul stie si limbi straine

    deci sa ne ingrozim, caci va dati seama cum va potopi cu cultura lui globurile dupa ce va intra in mediul sau natural, i.e. biblioteca? a

    (au de lucru aia de la cfr marfa 3_saptamani_non-stop- se mai redreseaza economia nationala cu caratul bibliotecii tapirului)

  12. nu tapire, nu m-ai injurat de suficient de multe ori, nu mi-ai trimis tidule “amenintatoare”, nu ai vrut sa arati ca ai muschi, nu faceai galerie acum cateva zile, nimic din astea.

    dar nu am dreptate cu bannarile tale? nu faci asa? nu ai facut asa ani de zile? nu vrei tu sa arati ca esti barbat? ca heh, cand ai tu painile si cutitele, mama, mama!

    puiule, daca esti nervos, bea apa. sau poate te tratezi…

    mai invata sa gandesti, mai bine, decat sa injuri ca un marlan.

  13. ba ai mare dreptate, te-am “rebannat” cu foarte mare plăcere, numai că mai bine ţi-ai vedea de alş-ul dumitale. probabil că nu am trimis ţidulele unde trebuie. niciodată nu e prea târziu, însă. fix un scandal îţi trebe la sivi. ştii cum e, la sfârşit nu mai contează cine a avut dreptate, mânjeala rămâne.

    PS te-ai atacat că ţi-am spus un adevăr, ha? cum că precum alş vă face, pe tine şi pe vita ailaltă muliganoaglă, cum vrea el?

  14. numai sa nu moara un tapir pana ii ajung vagoanele de carti, caci numai cultura cel il mai tine in viata pe pamantul asta prea stramt pentru asa o minte sclipitoare care nu poate gazdui nici macar o boala nervoasa interesanta, ci doar maraiala asta de guster pacalit cu dungi in doua culori

  15. tapire, nu ameninta daca nu ai backing. never do that. ca s-ar putea sa ai niste suprize cat tine de mari.

    da, ai spus un mare adevar. mai mare chiar decat ego-ul tau.

    bloody oaf…asta ai fost, asta vei ramane. an oaf.

  16. tapirul it’s true to his word. m-a blocat!! LOL

    tapire, daca erai istet, nu ma blocai, imi raspundeai cu aceeasi moneda si ma lasai in legea mea.

    dar hai sa iti zic de ce m-am luat de tine: nu ca ai facut galerie, de aia putin imi pasa, penca e o prostie atat i in sine cat si ce ai zis. ci pt. faptul ca ai piticul asta sa inchizi/blochezi cine nu ti-e convenabil. si piticul asta il ai de multi ani. si nu m-am luat de tine ca m-ai blocat pe mine, ci pe altii.
    stii la ce ma refer, da?
    te simti atat de puternic in spatele butoanelor, cata putere ai tu, esti un rege!
    ei bine, nu esti. numai faptul ca ai reactionat exact cum ti-am zis sa faci arata ca esti departe de a fi puternic.

    lesson to be learned, tapire, cat esti inca tanar.

    ps: vezi ca o sa fiu in zona in curand pe ecrane, ce zici, mancam o grisina muiata in branza topita? tu si cu mine si cu alte persoane, posibil…

  17. ce-i muliganoglule, nu a mai venit alş pe aici de o vreme şi nu vrei să-ti pierzi antrenamentul?

    elfule idiotule, da, te-am blocat, că blocat erai demult şi blocat meriţi să fii, da’ pe urmă m-am gândit că împricinatul nu are nici o vină, daca vrea să comenteze cu tine e dreptul lui. asta până la prima măgărie, elfule (care va veni cu siguranţă, după tiparu’ţi autistic caracteristic).

    şi, elfule, de când mă tot ameninti tu şi îmi zici să “am grijă”, m-am plicitist. tot aştept surpriza aia mare, da’ nu mai vine.

    nu eşti decât un laş nenorocit şi autist bun de dat din gură şi de dat cu căcat în stânga si în dreapta. eşti hazos tare cu explicaţiile tale, cum te-ai luat tu de mine numai şi numai din motive d’astea nobile de Zoro de California, ale dracu’ motive fiind ele post hoc aşa, nu’ş cum se nimeriră.

    hai siktir.

  18. nu te amenint cu nimic, naucule – apropo de “enemy within”.
    am scris f. clar (de cate ori sa repet?) ca nu o sa ma ating niciodata de tine. nici nu ma gandesc sa fac ceva. ce naiba sa mai fac, daca tu iti faci singur – uita-te singur in ce hal ai putut scrie mai sus.
    in +, am promis multora, including my better half. and i usually keep my word.

    nu e niciun posthoc, daca un anumit blog e asa cum e, riscand sa devina maidan unde vii sa scuipi seminte, e datorita tie. in sens negativ. las-o ok? ai facut rau, faci in continuare acelasi rau.

    repet: daca ai fi istet 5 secunde ai asculta ce iti zic. keep your friends close and your enemies closer. mai ales cand iti zic niste chestii 110% true. gandeste naibii inainte sa scrii, lasa dracului flame-urile, ca la asa ceva si unul de 14 ani e bun, nu te mai repezi ca orbetele in primul zid din cale. si mai ales, mai ales!, lasa naibii orgoliul. ai o varsta, ai o educatie, ai o pozitie.
    e timpul sa mai lasi “Mr Hyde” din celebra pereche.

    citeste asta in liniste si incearca sa nu replici. daca nu ma respecti pe mine, respecta-te macar pe tine.

  19. elfule idiotule, da, te-am blocat, că blocat erai demult şi blocat meriţi să fii, da’ pe urmă m-am gândit că împricinatul nu are nici o vină, daca vrea să comenteze cu tine e dreptul lui. asta până la prima măgărie, elfule (care va veni cu siguranţă, după tiparu’ţi autistic caracteristic).

    –si din nefericire mai spui si neadevaruri.
    am reintrat pt. ca mi s-a schimbat IP-ul:)
    si in continuare este inaccesibil blogul impricinatului.

    ar mai fi si a treia – cine esti tu sa decizi ce e sau nu e o magarie pe blogul altuia? faptul ca ai acces la butoane?
    chiar te simti puternic facand chestii de astea de 2 lei?
    nu mai spun ca de fapt este demeaning pt. impricinat. ii arati indirect ca tu esti the boss.
    i’m the boss, i’m deciding who and what is accessing. ordine si disciplina, tapiru’ version.

    no further comment.

  20. ‘tapirul it’s true to his word’ – desteptu asta ([we]) cik sta in sua, deci se presupune k ar tbui sa cunoask ac limba macar la modu de supermarket, da cu ‘it’s’ asta a pus kkt pe clanta BIG time :)))

    @tapirul: relax, mulliganoglu e atit de previzibil & de neinteresant k nu are ‘succesuri’ decit la gagici fanate cu instincte materne… iar pe el il coafeaza kestia asta, pt k e gay* refulat (pe linga k e o tzoapa cu fumuri!)

    * desi, pt un gay (fie el si refulat, k mulliganoglu), e penibil sa nu recunoask un tricou de la uniqlo & un hanorac de la american apparel ;P

  21. … si ce comic se completeaza (constat eu citind mai din urma) amarastenii astia 2 ([we] + hulliganoglu), dai in 1, tipa al 2lea, lol

    sint precum turcu & pistolu de plastic, tusea & (j)unghiu mort, muierea & menstrua proprie, curu & basina specifik :)

  22. elfule, abia acum ma prind, o sa vii prin zona “cu alte persoane posibil”. si ce? o sa-mi lasi un gangsta’s sign pe usa de la birou? dar chiar te rog, Finkenhubelweg 11, etaj trei ultimul pe dreapta.

    esti futere, o iei literal ca orice autist, cand zic ca “ma ameninti” e figura de stil (da’ de unde puii mei sa intelegi tu astea?) ma refer la fix ce zici tu, ca sa nu te amenint fara backing ca s-ar putea sa am “surprize mari” (banuiesc ca te refereai la Andreea Marin). acu’ ceva vreme ma amenintai cu FBI-ul si avocatul. nu-ti dai seama ca esti ridicol? io-ti raspund cu aceeasi moneda si tu pui botu’.

    IP-uri, mare branza, ai invatat si tu una doua in ale net-ului. io vorbesc despre ce s-a intamplat dupa vomitatul tau de ieri, nu inainte. Te-am blocat pe site-ul tapirul.net prin .htaccess vro trei ore (pe noile IP-uri, da, mare chestie, ai IP nou, si IP-ul de la universitate si alalalt), da’ pe urma mi-am zis ca pe blogul lui impricinatul sa te las, si ti-am dat drumul. ai si comentat dupa aia. you’re the boss, ai? nu-ti dai seama ce ridicol esti, din nou?

    iar the “no further comment”, de cand tot sper io asta. de cand tot promiti…

    flaming, da, sa stii ca cu tine e mai bine flaming. ca restu’ le-am incercat si nu merg. flaming, very liberating.

  23. ca-s manolo sau wuxipi, gumarii-s tot gumari

    pupaza cu hanorac n-am mai vazut pana acum. cum clusterizeaza infragibonii astia: als, isuciu, tapirul. in curand vom vedea hora mare cu moarsele si camiloaiele

  24. @tapirul: lol
    ideea era k unu k mulliganoglu, care se da mare ‘connaisseur’ intr-ale modei & gustului (sanki!) & caruia totu ii pute, numa blogu & picioarele lui, nu, ar fi ‘tbuit’ sa recunoask un brand de calitate ;P

  25. si, elfule, daca tot esti asa boss, de ce nu ne spui cum te-ai dus tu cu jalba’n protap la vlad si corn sa le spui ca ii blochezi si tu pe ei pe site-ul tau, pentru ca se inhaiteaza cu tapirul? cu alte cuvinte, cine vorbea de puterea de la butoane. pe mine banuiesc ca m-ai blocat demult (ai si scris un comentariu lung si incantat pe tema asta pe undeva, cum ai descoperit tu butoanele secrete ale serviciului de host, si cum poti tu bloca neavenitii, tapirul included). habar n-am, ca nu nu esti pe lista mea de lecturi obligatorii.

  26. pana nu incepi cu tiganeala si ruptul camasii si hahaiala ranjita aka drama a la muntenika nu te simti bine.

    da, tapire, asa e, ca tine, totul. mi’e jena pt. tine sa citesc ce aiureli ai scris. vaya!, cu cine vrea sa aiba grija de tine.
    fac naibii pacat cu tine.

    ps: faceam misto cu grisina in ceaunul cu branza topita, tu chiar nu vezi mistourile, apropo de autisme. crezi ca am timp de pierdut cu d’alde tine?! tu pierzi suficient de mult cu tine, ce naiba sa mai fac si eu?
    persoana cealalta era (evident!) stefan.

    vai de capul tau…

  27. logicarul marcel este (din nou!) intr-un puseu coprofilic. posibil sa fie de la prea multi melci; i s-o fi de-regulat tranzitul intestinal altfel normal.

    dar sa ne bucuram pt. el ca si-a gasit pereche. exact ca in “fetitzul & tapirul – o poveste intimista”.

    hasta la proxima & besos – va rog sa injurati cu stil.

    rofl

  28. cit de cretin poti sa fii sa scrii cva de genu: ‘brand de calitate care produce hanorace / loool’??
    pai, fix cit de cretin este mulliganoglu, care-i (in +) atit de taran incit crede k exista o ‘ierarhie’ a articolelor vestimentare & k brandurile mari sint incompatibile cu articolele ‘mici’ (LOL)…
    nu ma mira, din partea cuiva care probabil isi cumpara kilotzii din tarabele de la obor

    ps cit dspr [we] = aleluia; am renuntat de mult sa mai ‘make sense’ din menstruele sale pe bloguri…

  29. draga ALS, ma bucura nespus grija dumitale pentru whateverele-le mele globonice. i feel kinda of elated. pentru tine, evident. este clar ca TIFF ti-a priit si, desigur, te-a primenit.

    m-am gandit serios la activitatea dumitale de pe bloguri, grupuri de discutii etc. si as dori sa iti ofer un job (cum se zice la bukres).
    dumneata ai un ochi extrem de ager in detectarea greselilor gramaticale si alte asemanatoare.

    in primul rand, as dori sa ma achit de serviciile dumitale; mi-ai corectat, atat de precis!, greselile din diverse posturi/comentarii. totodata, as dori sa te angajez pe termen lung (sa spunem ceva de genul “retainer).

    un corector in Romania cred e platit la vreo 300 de euro. eu pot sa iti ofer cu 30% mai mult.

    cu multumiri si speranta intr-o colaborare fructuoasa,

    etc, etc.

    Yt esq.

    ps: vezi?, ma gandesc la viitorul tau….vezi ce ,b>om bun sunt?

    pps: te cheama cumva si marcel?

  30. l.e.: in textul de mai sus exista cel putin o greseala. daca o identifici, sunt gata sa adaug inca 5% la procentul initial.

    besos

  31. what a pathetic loser… this is the last look i’ll take at the dismal scene: MY time is too precious to be wasted on morons

  32. alş, la domnul Damigeană tiparul e aşa de clar că nu trebuie să make any sense – e uşor de citit şi interpretat. Mai previzibil ca un lighean de rufe.

    da, elfu’ pulii mele, ţigăneală. Flame, cum mai vrei tu să denumeşti chestiile astea în americana ta valahă de care eşti mai mândru decât cocoşul de creasta roşie; luare la pulă, cum zicea luci sandor. Pentru tine, de acum încolo, alt tratament nu mai am. Dacă ăsta e singurul mod să te conving să mă laşi în puii mei în pace, cu mare plăcere. Răspund la mitocănie cu aceeaşi monedă (greşeala mea e că nu am încercat mai demult).
    Aşa că ia-ţi grisina, bagă-ţi-o în cur, şi eventual dă-i-o şi lui muliganoglu să o miroasă după aia, că a tunat si v-a adunat pe amândoi.

    Sper numai ca alş să nu-mi ceară copiraitu’.

  33. din fericire Iw nu port tricouri cu michimausi la $10. am intrebat la Browns, facand pe prostul, de hanorac si mi-au spus sa incerc la Adidas (lol)

    trebuie sa recunosc, totusi, ca hanoracul in picatele (la care se asorteaza perfect niste cizme de cauciuc) se asorteaza cu plasa de navod/cartofi/gladiator in care e infasurata doamna care il insoteste pe cocoselul modist:

  34. als m-a mahnit definitiv:((

    tapire, trateaza-te frate, du-te si te cauta. nu de alta, da’ o sa dai peste unul care nu o sa fie atat de bleg ca mine si va sterge cu tine pe jos. chiar viata ta de pana acum nu te-a convins ca poate ai niste serios issues?
    vorbesc f. serios, ce ai fost in stare sa scrii in astea 2 zile, + de ani de zile the same shit, daca arat oricui in bransa o sa imi spuna cel putin ca sa iti faci un appointment la doctor.

  35. deci LOL
    carevasazica 2 dementi (we got their comments to prove it!), niste neica-nimeni, unul un vesnic wannabe wiki-cultural ([we]), celalalt wannabe ‘visual poet’ (= relol) & photoshopar, neamuri de traista amindoi, au TUPEUL sa-mi spuna MIE (care sint un nec plus ultra al bunului gust) cum sa ma-mbrac!!!
    iar biata oana giurgiu (producatoare cunoscuta de film & sotie a presedintelui festivalului tiff) este ironizata asijderea – & de catre cine? de un tupeist cu educatie precara, nascut la periferie, oligofren din nastere & mitocan din vocatie…
    dk n-ar fi comic ar fi de-a dreptul tragicomic :)

  36. Draga ALS,

    imi pare rau, eu nu am comentat deloc imbracamintea dumitale. Niciodata nu am facut asa ceva!:( De fapt, sa stii ca mie imi place acel hanorac cu buline. Combinatia alb-negru, maroniul tricoului, portocaliul lentilelor ochelarilor, potentata de rosul intens al vinului din pahar, ma duce cu gandul la Almodovar. Da, stiu, ar fi trebuit sa fie in fotografie si un pic de albastru…

    Eu inca sper ca reveni asupra deciziei dumitale…posibil ca acum sa fii in Romania si daca este asa, putem discuta la o cafea (evident, my treat) la Targul de Carte. Voi incerca sa fiu prezent la cateva lansari de carte, majoritatea cele ale Humanitasului.

    Cu speranta,

    YT

  37. @m, tre sa recunosti, tanarul fermecator a ajuns un barbat seducator. in orice ar fi imbracat, tot bine ii sta.
    si este si un om bun. uita-te cum l-a ajutat pe domnul scriitor Suciu sa inteleaga filmele.
    si cum educa “tanara generatie”, cum ii indruma discret pe sinuosul drum al culturii…

    este un om bun si frumos! ma scuzi, mi-au dat lacrimile.

  38. si drept. un om frumos, bun si drept. cum ii osandeste el pe cei care nu se inchina la boul cu funda, cum ii prigoneste prin toate cotloanele. nici in gaura de sarpe nu-i scapa.

    iata catelusul de paza a culturii:

  39. si un luptator. dintotdeauna.

    mi se pare mie, sau are ciocate negre in picioare?
    in mod sigur ca acea camasa – a la colhoznicii din 50-60, si hanoracul ala, sunt de firma si ultimul racnet al modei in Beijing.
    apropo, am auzit ca a fost invitat si la festiv. international de film “Crying Monkey”.

  40. adevarul e ca:
    – mai bine il iei pe als, animalul planetar, decat sa te chinui cu o menajerie

    a, am uitat sa va zic. va amintiti crucioiul din dracula lui coppola? o reproducere chinezeasca la Jean Parelle, in ciupercarie:

  41. elfule, maria ta, o analiza un pic mai atenta a balacarelilor tale arata ca ai declansat tot rahatul asta ca sa te dai rotund ca ai “spart” baricadele tapirului si ca ai putut intra la el pe site. cum nu puteai sa o faci chiar asa direct, ti-ai zis ca daca te iei de tapirul din senin el o sa reactioneze si o sa ai sansa sa arunci nada cu “hai arata-ne ca esti dur si banneaza-ma”. miezul scrierilor tale de aici este ca poti vezi Doamne sa intri de pe “alt IP”, ca esti propriul boss si ca nu te pot opri io de la nimic. restul, “analiza” scrierilor tapirului, este umplutura. putoiul de muliganoglu a intrat si el in joc fara sa vrea.

    prea banal si prea infantil. asta e un lucru care ma enerveaza in general; daca sunt luat peste picior, ironizat, mitocanizat, macar sa fie cu chestii ne-infantile. tu nu prea ai competente in domeniul asta, ai limbajul si subtilitatea unui pustan de clasa a treia. sincer prefer mitocaneala aleasa de als, ca dincolo de ea poti vedea o capacitate de polemizare inteligenta si subtila (asta daca nu as avea de ales, ca de preferat as prefera ca als sa polemizeze fara sa pozeze in mitocan).

    si mai esti batut in cap si in alt mod, la treaba cu ce boss esti tu. nu-ti dai seama ce simplu este sa iti tai macaroana indiferent de IP-urile de pe care intri? – e suficient sa-ti sterg, consecvent, orice urma de comentariu. singura solutie pentru a continua sa scrii ar fi sa iti creezi o identitate totalmente noua (cu tot cu IP, stil de a scrie, email, nick-name, etc), moment in care victoria ar fi tot a mea, ca nu ar mai scrie “wandering elf”, ci un alt anonim oarecare. in rest, ce citesti tu si ce scrii la tine pe blog (daca il mai ai) ma intereseaza prea putin.

  42. da, tapire, asa e. cat de profund si iute esti. ma uimesti. si, da!, limbajul tau elevat! excerpt: “muie lui Israel”.

    hai, du-te si ia-ti pastila. “la o analiza mai atenta”, “victoria e tot a mea” – tu chiar ca esti important?!

    aia cu boss-ul era numai si numai despre tine. reciteste ce am scris si ia o pauza. cum naiba sa fie despre mine cand zic “tapirul style” sau ceva asemanator?:)

  43. oare cum se keama sluga slugii, subsluga?
    (mulliganoglu = sluga lui [we])

    dar desigur, cei 2 cretini nici k (si) slugi nu-s buni, k si acolo iti tbuie un dram de minte… altfel, le ceri ceaiul si-ti aduc triplustekerul :))

    in +, sint si dementi (= cum stie toata lumea)…
    cel mai bun lucru care li s-ar putea intimpla (si o spun cu toata compasiunea de care sint in stare!) ar fi sa dispara – in fond, exista accidente, exista boli terminale etc
    cind natura da un rateu, e mai bine sa-l ia rpd inapoi ;)

  44. păi, elfule măria ta, arată ce cui vrei, că să te faci mai mult de râs decât te faci tu deja nu se egzistă.

    Numai că, domnul meu, în situaţia simetrică situaţia nu e aşa de simetrică. Tu nu te-ai mulţimit să mă ataci doar pe mine, ci ai atacat şi universitatea mea, şi pe profesorii mei. În totală cunoştinţă de cauză (scripta manent, şi se demonstrează tare uşor). Acuzele de plagiat şi nepotism sunt luate foarte în serios în Unitele State ale Americii. Eu nu “chiar că sunt important” (whatever the fuck that means), dar nici tu nu eşti aşa de important încă să-ţi permiţi un scandal.

    Am nevoie de pilule şi tratament? Poate, da’ asta ar trebui cu atât mai mult să te pună în gardă. Cu nebunu’ nu te pui, nu? Io îţi zic să îţi vezi de ale tale de acum încolo, să uiti că exist, şi să îţi vezi în continuare de carieră.

  45. wow. si plagiat si nepotism. asa e, tapire, am atacat-o si pe maica tereza:) si pe mai cine, tapire?:)

    da, am inteles ca poti fi folosit drept plug. ara nene pe ghetar daca ai fierbinteli.

    îţi zic să îţi vezi de ale tale de acum încolo, să uiti că exist, şi să îţi vezi în continuare de carieră.

    –tu nu imi zici nimic, oafule. tu eventual esti la nivel de grunts, dar inca nu la cel al lbj.

    rl este usor diferita de vl. in rl ai dat faliment. ce se poate o data, se poate si a doua oara, nu necesar in acelasi aspect.

    tu nu faci aici ordine si disciplina ‘tapiru’ style ca nu esti la tine in batatura. capisci?

  46. @m, cam asa. problema e ca intrat in zona minciunii si cam grosier.
    inainte de mine facea pe “ala de la butoane” pe un grup de discutii si taia accesul/stergea mesaje cum pohtea el.

    vorba cuiva: singura placere a tapirului e sa se joace la butoane, sa cenzureze. se simte si el puternic unde poate. daca nu se poate irl, atunci ivl.

  47. tapirul (catre [we]): ‘…să îţi vezi în continuare de carieră’
    CARE ‘cariera’??? :))))

    parerea mea, dle tapir (k nici nu va cunosc), este k va pierdeti vremea cu acesti oligofreni frenetici: sint niste nulitati care-si dau importanta pe net = atita tot! n-au nici o ‘cariera’ in spate, nu se intrevede niciuna in fata, sint ‘decit’ niste indi-vizi inutili, marunti, macinati de complexe… au fix ‘importanta’ pe care le-o acordam NOI!

    ps n-ati observat? tot inceark sa intre in gratiile altor blogari, dar sint tratati – in cel mai bun caz – cu o politete prudenta. e atit de patetic k ar tbui sa pling, dar eu nu mai pling de mult ;)

  48. leo, nu ne spui mai multe despre crucea aceea? aia e o cruce sanatoasa, ortodoxa, slavica pare-se (crucea dubla + bara in diagonala).

    esti cumva rus/basarabean? awww…

  49. e misto cum vorbeste cu “domnul” tapir si spune ca nu il cunoaste, asta dupa ce tapirul si cerbul au sters pe jos cu el. se pare ca ii place sa fie hartanit de indivizi cu muschi. nici “pis” nu zice.

  50. lol. sa se simta bucuria copiilor usor ultragiata , sa tipe usurel “abuz”.

    carmen piranda si tiganella mushchi-uloasa. unul face mancare si celalalt danseaza pe masa.

  51. @m, expresia

    acesti oligofreni frenetici:

    arata totusi ca als ne apreciaza. a folosit frenetic si nu furios. si stim ca lui ii plac freneziile. nu are cum, asa pe fatza, sa scrie ceva pozitiv, asadar foloseste bumeranguri.

    eu il banuiam de multa vreme de tandrete, sa stii. exista un nucleu deep inside him. als, the old big softie…aw…
    in +, crucea aceea pravoslavnica (mie-mi place!) & shrine-ul ala in miniatura spun f. multe lucruri despre el.

    vezi, si asta e un motiv pt. care vreau sa beau cu el o cafea, o apa minerala, un suc, la Targ. dar nu cred ca o sa vrea, pentru ca deep inside als e un timid.

    l-a intuit bine plesu cand l-a luat sub aripa-i ocrotitoare.

    :D

  52. cred ca-i suntem chiar dragi

    asa simt si eu: sub carapacea aia de sudor se ascunde un ursulet pufos, Cocolino-Totonelle, care a fost schingiuit in copilarie, pus sa joace pt. turistii din sinaia. am vazut ca si-a cumparat salvari cu slit. bietul Sandelle, parca e un caine batut, in corset

    caci ce este si el decat o vipera cu dintii de lana care umbla bezmetica pe net sa muste pe cine o putea?

    (in ce priveste crucea-dildo cu opritor, voi intreba specialistii)

  53. Adevarul este ca e vina ca te iau in seama.
    Vai de capul tau, mi-as face pacat cu tine sa fac o plangere formala universitatii. Evident ca nu as fi facut nimic, am vrut doar sa iti arat ca depasesti limita. Atat de slab esti, incat incepi sa urli imediat ce auzi cuvantul slander. Imi iei bucati din ce scriu eu si invarti ca fiind al tau, rescrii orice, ciupesti paragrafe, scoti din context, doar-doar nu te vede lumea cum te apesi cu capu-n zid da’n proasta.
    Ai devenit infect in limbaj in 5 minute – acum iti inteleg apetenta pentru manele.

    Traieste in pace, eventual du-te la un specialist pentru niste pastile. Caci cu atitudinea iti vei face singur rau. Good luck in landing that job. And especially in keeping it. Am mai vazut oameni ca tine: sa faca in ciuda, sa se puna contra, sa fie ei ai dracului, ca atat e manlinessul lor. Si in 5 secunde clacheaza in injuraturi. Ori si-au terminat studiile in 10 ani – din mila profilor, ori au ajuns in joburi de 2 lei.

    Te-ai umplut singur de respect prietene, te-ai pus singur in nisa in care apartii. Daca pe blogul tau (nu e al lui Vlad, de fapt, dupa URL si cine il si l-a gazduit) esti in stare sa scrii atat de ganghist si dupa-blocuri, mi-e clar ca trebuie sa fii tratat cu delicatete.

    Vaya con dios.

  54. tapirul, on 9 Jun, 2010 – 10:33 at 10:33 Said:

    Ai devenit infect in limbaj in 5 minute

    in fapt: 4 min

    tapirul, on 3 Jun, 2010 – 10:33 at 10:33 Said:

    ..in timp ce muliganoglu a ratat sansa…

    tapirul, on 3 Jun, 2010 – 11:37 at 11:37 Said:

    we, de ce trebuie sa fii tu o gaura de cur in continuare? nu te-am provocat, te-am lasat in pace, nu te-am bagat in pizda ma-tii cum meriti. te bag acum, na.

  55. nu, muliganoagle, nu sunt patru minute, sunt cativa ani in care am tot incasat magarii de la elf, fara sa il provoc. Singurele dati cand am zis ceva mai infect a fost dupa indelungi provocari, niciodata neprovocat, cum face domnia sa. Si chiar si pentru alea mi-am cerut scuze ulterior (cum mi-am cerut si pentru indiscretia – facuta la nervi – de a-i publica numele adevarat, chestie pe care am corectat-o imediat. Daca dai un search cu numele real al lui elf si “wandering elf” nu gasesti nimic, cum se temea el ca ii stric eu reputatia). Elful nu si-a cerut niciodata scuze – nici nu ma astept de fapt. Du-te si citeste istoria daca chiar te intereseaza (desi ma indoiesc ca te-ar interesa), e totul documentat si va fi documentat in continuare.

    De aia schimb strategia acum, nu ma mai intereseaza, cu el, nici limbajul corect, nici nimic. Daca se mai leaga de mine din senin (cum a fost aici in discutia asta) il bag in pizda ma-sii direct si fara foasoane. Mai simplu, fara justificari si explicatii – ca pe elf nu’l intereseaza explicatiile, i-am dat cu ghitura si el tot aia gandeste despre intentiile mele – si face mai bine la sanatate. Iar cu tine, muliganoagle, la fel, nu te cunosc, nu ma cunosti, daca esti mitocan si spurcat la gura o sa fiu si eu, si te bag si pe tine in pizda ma-tii cu aceeasiu usurinta.

  56. @tapirul: dc tbuie sa dai explicatii unei larve?
    ma rog; fiecare e liber sa fak dupa cum crede…
    in ce ma priveste, STIU k spatiul virtual e singurul loc unde au si amarastenii astia sansa istorik de a ma intilni – irl, we are WORLDS apart! ;P

  57. pe mulliganoglu, cind l-a fatat ma-sa, l-a slobozit k pe-un pirtz – de aia, cind gindeste, pute a basina.

    din fericire nu se-ntimpla des, asa k in general miroase k toti cei din familia lui: a picioare nespalate

  58. tapire, lasa-te de sporturile care te depasesc mental. nimeni in toate mintile nu are ce scoate din bazaconiile alea pe care le “inregistrezi”. nimeni inafara de tine.

    te-ai facut de ras inca o data, a suta oara, cu toate astea. ai cedat dupa 10 secunde si ai ajuns la injuraturi ca la fanta cortului.
    in momentul in care trimiti mesaje de amenintare in emailu-mi propriu, in momentul in care faci spoofiing et al. (pedepsibile la nivel federal)- esti halit. am 5 emailuri de amenintare de la tine. 5!
    toate tampeniile pe care le postezi sunt nimic, efectiv nimic!!, atat in mod absolut, cat si relativ fata de ce ai facut.
    asadar, tapire, calmeaza-te.

    serios, toata vanzoleala asta care ai creat-o arata ca e ceva neinregula la mansarda. poate e de la stress. oricum, nu ar fi rau ca 1. sa te duci la un doctor, 2. sa mai lasi netul. e clar ca te depaseste.

    sunt deja plictisit, tu nu stii sa te joci ca leo:)
    te las sa urli pana nu o sa mai ai saliva, ca atata stii/poti sa faci.

  59. @m: nu stiu de ce als nu recunoaste evidentul.
    he loves to hate us and hates that he loves us.
    si daca dragoste nu e, nimic nu e. iar leo e. deci, leo e iubiireee.
    toate femeile din lume stie ca binele invinge. iar paladinul binelui, leo este. caci binele se face numai cu iubirea, iar iubirea aduce bine.

    ma opresc aici, caci m-au podidit lacrimile. oricum, ii voi da niste trandafiri la Targ. stiu, va fi emotionant/umectant, chiar corny, dar pana si liiceanu racneste iubire cand se da cu pomezi.

  60. 5 emailuri de ameninţare, ha? (neînregistrate să înţeleg, ţi-au rămas aşa, doi ani, prin Outlook). Mamă ce m-ai spart, păi le am şi eu, sunt la mine pe sait dămult. Ai comentat şi ‘mneata, icstrem de inteligent si fin, pe blogul ‘mneatale emailul primul (după care ai şters postul cu tot cu comentarii, de laş crăcănat ce eşti, noroc că nu auziseşi de Google Cache).
    Da’ hai să le revedem.
    (“spoofiing et al” nu’ş ce e, ceva cu neuroni? sau ceva cu altceva la care te pricepi tu bine de tot?)

    primul în iulie 2008, ăla comentatu’ şi ştersu’:

    Domnule (**) nota traducătorului: aici era numele propriu’ şi personal al lu’ we,

    Vreau sa lamurim cateva lucruri.
    Revenirea dumneavoastra pe blogul lui Vlad a fost pusa sub conditia – reciproc acceptata, chiar daca tacit – de a ne abtine de la “luatul in balon”, ca sa va citez. Vreau asta nu pentru ca sunt “dama in distres” si nu as suporta ironiile si mojiciile per se, ci pentru ca nu le suport intr-un cadru asa de frumos ca dulcea mahala a lui Vlad. Daca aveti chef sa ne porcaim, va invit pe vizuina, avem o sectiune special dedicata concursului de mojicii. Promit ca o sa fac fata.
    Eu am incercat sa imi respect partea mea de promisiune, dar se pare ca dumneavoastra nu puteti. Acest fapt nu ma mira, dealtfel, avand in vedere evolutia dumneavoastra din trecut. O paranteza, nu vreau absolut nici o explicatie sau justificare cum ca comentariul dumneavoastra nu a fost luare in balon – nu vreau sa imi fie insultata inteligenta din nou.

    Prin urmare, va rog sa fiti avertizat ca de acum incolo voi sterge personal (chiar cu riscul de a-l supara pe Vlad) orice comentariu adresat mie, din genul celui pe care l-ati postat ieri, cel cu maxima de prost gust. Si anume comentarii cu ironii ieftine, IN DEFINITIA MEA. Fara discutii si fara explicatii. Ramane la alegerea dumneavoastra decizia de a participa in continuare la celelalte discutii de pe blog – nu voi interfera si va voi ignora complet. Ca o parere personala, comentariile dumneavoastra sunt de o calitate indoielnica, nu aduc nimic nou discutiei, ba dimpotriva, mojicia dumneavoastra (de care se pare ca nici macar nu sunteti constient) instiga conflicte care nu sunt necesare. Faptul ca deocamdata conflictele sunt doar intre mine si dumneavoastra nu e o justificare; daca ceilalti comentatori sunt mai delicati decat mine si aleg sa nu va raspunda, asta nu inseamna ca nu sunt afectati. In concluzie, daca decideti sa nu mai participati la discutiile de be blog, nu va avea nimeni nimic de pierdut (respectul meu l-ati pierdut demult, in ciuda – si de fapt cu atat mai mult – stralucitei cariere academice a dumneavoastra . Nu am iluzia ca dumneavoastra dat doi bani pe respectul meu.)

    O nota aici, nu ne faceti nici o onoare, nimanui, prin faptul ca participati la discutiile de pe blog, asa ca amenintarile dumneavoastra (repetate) – sper ca intelegeti figura de stil din spatele cuvantului “amenintare” – ca nu o sa mai scrieti sunt cel mult hilare.

    Cristian Dogaru (tapirul)

    Doi şi trei, în septembrie 2008 (răspundeam ameninţărilor cu FBI-ul de la ‘mneata de pe blog, cum că te harasez si te impersonez la emisiunea “cu mască, fără mască”):

    Domnule (**),
    Daca este vorba de plangeri, eu am mult mai multe motive sa fac plangere oficiala catre universitatea la care lucrezi pentru atacurile la imagine la care ai recurs, a mea si a universitatii mele. Paranoia dumitale nu e justificare pentru un comportament asa de franc badaran si antiprofesional. Date strang si eu, toate postarile dumitale defaimatoare la adresa mea sunt puse la loc sigur. Pentru propria protectie. Nu trebuie sa le analizez eu sau dumneata pentru a vedea cine insulta pe cine, o terta parte, oficiala, va fi suficienta.
    Amenintarea dumitale cu impersonarea este ridicola, iar cu harasarea si mai ridicola. Go ahead and complain, sa vedem ce rapsunsuri o sa primesti. Dar fii pregatit pentru reactii daca o faci.
    Atat am avut de spus. Banuiesc ca o sa faci si mesajul acesta public, cum l-ai facut si pe celalalt, asezonat cu ironiile de rigoare – go ahead, nu ma deranjeaza. Ba chiar ma aranjeaza, ca se mai aduna piese la dosar.

    Harasare: dumneata publici un post deriziv, plin injurii si insulte, la adresa mea, post pe care l-ai anuntat si pe blogul sorei mele (nu poti spune ca nu aveam ce cauta pe blogul dumitale). Am tot dreptul sa replic si sa ma apar, ceea ce nu se incadreaza la harasare. Dumneata imi blochezi acest drept stergand comentariile. A trebuit sa gasesc o cale ocolitoare ca sa fac un simplu anunt. La fel, mesajul trimis pe aceasta adresa de email nu este harasare, pentru ca asta este adresa dumitale publica.

    Impersonare: folosirea unei adrese de email este departe de a fi impersonare. Nu esti singurul care are numele asta. Pe de alta parte, daca ma acuzi, public, de impersonare, inseamna ca implicit recunosti ca Wandering Elf si (***) sunt una si aceeasi persoana. Am suficiente dovezi care spun ca Wandering Elf/(***) cunosteau identitatea lui “tapirul” in momentul in care scria posturile defaimatoare, la adresa mea si a universitatii mele.

    Eu vreau sa te las in pace, cu conditia sa ne lasi si tu in pace, si pe mine si pe sora mea. Ai blog, ai prieteni, te rog frumos abtine-te de a mai interactiona cu mine sau cu ea. Daca voiai cu adevarat sa opresti circul, in primul rand nu il incepeai, si in al doilea rand stergeai tot postul acela de prost gust, nu umai comentariile.

    Ti-am blocat deja IP-ul la mine pe site, nu mai poti intra decat daca folosesti proxi-uri, si daca o faci o sa te detectez repede.
    Din punctul meu de vedere, si incepand din acest moment, Wandering Els si (***) nu mai exista. Te rog frumos ca si eu si sora mea sa nu mai existam pentru tine. Pe blog la dumitale poti sa scrii ce vrei si cum vrei, promit ca nu o sa mai intru sa citesc de acum incolo.

    Cum am zis si in mesajul precedent, eu am mai multe motive sa fac plangere. Urmatorul pas va fi sa traduc mesajele dumitale si sa le trimit departamentului sub forma de scrisoare deschisa. Nu vreau sa ajung acolo.

    Eu ma opresc aici, sper ca definitiv.

    Cristian Dogaru

    al patrulea, ăla cu scuzele (dupa un email destul de nasty trimis sor’mii):

    … nici nu stiu cum sa incep formula de adresare … ca nici “draga” nici “domnule” nu prea pica bine..
    Oricum, m-a contactat sor’mea sa ma intrebe de postul vechi de l-ai gasit la mine pe blog. Aia a fost o pagina scrisa atunci in fierbinteala momentelor, dar pusa “private” inca de al inceput. Probabil ca e un flaw in wordpress (adicatelea motoarele de cautare o gasesc, si daca ai linkul direct nu mai conteaza ca e private).
    Long story short, o sa o sterg cu totul (uitasem ca exista, eu nu o vad nici logged ca admin, pe prima pagina). Trebuia sa o fac mai demult, imi pare tare rau.

    Si de fapt imi pare tare rau ca am ajuns cu discutiile unde am ajuns, Nu stiu daca stresul pre-dissertation defense este o scuza (si prospectul scaderii job market-ului in academia, mai ales in social sciences), oricum vreau sa imi cer (întârziate) scuze pentru tot.

    Mă duc sa sterg paginile cu pricina – ele erau un fel de self-explanation (o manie mai veche de-a mea), nu erau menite sa fie publice neaparat.

    tapirul

    si al cincilea (după ce răspunseseşi la precedentul, evident aceptând scuzele ca un paşă şi neoferind pe ale ‘mneatale în schimb):

    Multam. Eu sunt croit sa o tund in Europa – am trimis deja aplicatii, sa vedem ce iese. Problema e mai interesanta, ca in academia americana de la anul cred ca am sanse bune (mai ales daca nu stramb nasul la teaching), dar trebuie sa gasesc ceva temporar pana atunci. Joburile in Europa incep mai devreme.

    Vorba lu’ Vacanţa Mare, atât, cinci. Mai ai, meştere? Mai bagă dacă mai ai.
    Paginile, îmi pare rău, sunt puse iar pe site, aşa d’al dracu.

    Scuzele le retrag, sau bagă-ţi-le îni cur. Lângă grisină

  61. atacuri la imagine:)) wow. imaginea tapirului, eternul ph.d.

    Paginile, îmi pare rău, sunt puse iar pe site, aşa d’al dracu.

    — cu asta o sa ramai, tapire. si dupa cum s-a dovedit irl, falimentar. ai dat faliment 1 data, vei mai da. cu asa de’al dracului merge intr-un singur loc. restul – you’re screwed.

    tu chiar nu vezi ca ti-am pus un ciob in fatza si te rastesti la ce se vede in bucata aia de sticla? pana si un papagal se prinde cand e in fata unei oglinzi.

    ia-ti pastila, amaratule.

  62. prostul nu e prost destul pana nu e si fudul.

    bai tapire, desteptul munteniei, primul tau email era suficient pt. harasare. 1 singur mesaj, impreuna cu actiunea ta de a imi cauta numele si adresa de email (care se numeste stalking), sunt suficiente pt. a deschide actiune civila. tu crezi ca incepeam cu scrisori deschise?!:) taticule, aici nu e bukres, sau sovata, aici e altceva.
    si nu te pune cu avocatii astora cand e vorba sa te caute la desous-uri.

    si iti spun pt. ultima oara: nu am facut-o (sa pun avocatii pe tine) pt. sora ta, care era deja fiarta ca asa ceva s-ar putea intampla (culmea, ea in romania, are mai multa minte decat tine, cu nu stiu cati ani de america), pt. femeia care sta cu tine, caci sarmana nu are nicio vina ca esti lovit in cap. si pentru ca nevasta-mea m-a rugat sa te las in pace. am promis madalinei si sotiei mele ca nu ma voi lua de tine. pricepi, bezmeticule? am promis!
    ce vrei acum, sa imi testezi cuvantul? sa vezi pana la ce limita pot accepta infectiile tale?

    reintorcandu-ma la primul tau email, ala arata clar cat de plecat cu pluta esti.
    cine esti tu, ma, fiul ploii, sa imi spui mie cum sa vorbesc pe alt blog? esti alter-ego lui Vlad? daca Vlad ma voia afara ma dadea el afara. sau nu? el e prea fin, el e doar enablerul si tu esti enforcerul?
    cine esti tu ma, sa ma blochezi de pe blogul impricinatului (adresa veche inca e blocata, nesimtitule)? pentru ce m-ai blocat nefericitule? ce am spus acolo atat de spaimos incat sa imi bagi ban? culmea, acum sebastian zice ca vrea sa dialogheze cu mine, dar ha!, cine se poate cu tapirul la butoane?
    ma intrebi de ce am blocat pe cei doi? pentru ca nu aveam ce face! eu sunt bannat de pe blogurile lor, de ce accepta asta? de ce iti fac jocul? de ce iti accepta nebunia?
    si culmea!, le-am dat drumul, inclusiv tie, cu buna bucata de vreme inainte de a imi parola globul. sa nu va faceti ca nu stiti, ca vad cine/ce/cum se leaga.

    faptul ca actionezi ca host nu iti da niciun drept sa blochezi pe cineva de pe un blog hostat. cine esti tu, ma, sa te erijezi in dumnezeul blogurilor?
    cine esti tu sa imi evaluezi vorbele, un individ care nu e in stare sa scoata 2 paragrafe normale?
    cine esti tu sa busesti threadul lui Stefan cu “muie Israel, pe mine ma aia grija de RSS-uri, i-auzi neica genocid!”
    cine esti tu sa il blochezi pe stefan? de ce il blocai, ma? tocmai pe stefan, care cam gandeste inainte sa scrie, spre deosebire de tine.
    chiar, wtf are u? ce proprietati, atribute, titluri, iti permit sa te comporti ca un satrap in virtual world? faptul ca dai niste bani? cine esti tu, ma!, sa controleze flowul? ca esti luat la misto? sau ca vrei sa arati ca ai muschiul mare? ca esti un dur si un feroc?

    vrei respect din partea-mi? earn it, my friend! cat timp te vad spargand seminte (pana si sebastian ti-a zis asta de curand), cat timp te vad ranjindu-te hahait, cat timp nu vad ca gandesti inainte sa scoti doua propozitii, nu il vei avea.

    culmea, cand am vorbit serios si prietenos cu tine, nimic din ce ti-am zis nu a fost la oha. tot ce ti-am zis iti poate fi folositor. tu nu realizezi cat de blocat esti? te pot ajuta, chiar si as face-o, pentru ca asa sunt eu, un bleg, si pe mine ma iei in tarbaca. pur si simplu am ales sa sterg cu buretele “challengereala” ta, sa uit “maieutica” ta (desi si acum rad cand a zis Vlad plin de el si gaunos ca un dulap ros de cari ca faci cu adevarat maieutica – am eu alt beef cu ala, sa nu creada ca l-am uitat), si sa incerc sa te ajut cat pot.
    de ce? inca o data, pt. ca sunt un prost, na! pt. ca sunt un bleg.

    dar efectiv mi s-a facut sila. pute, tapire!, aici. din cauza ta si a lui als.
    iar daca als o face premeditat, caci prost nu este, e “doar” o canalie profesionista, tu o faci din prostie si complexe uriase de inferioritate.
    my friend, nu am cum sa te ajut la capitolul asta. credeam ca ai invatat ceva dupa ani de america, dar se pare ca m-am inselat. cat timp o sa consideri ca altcineva e vinovat de prostiile tale, de inabilitatea ta de a duce un dialog civilizat, de a nu mai scuipa seminte si pe jos, inseamna ca nu ai invatat nimic.

    deci, in final, repet!, nu am nevoie de “scuzele tale”, nu am avut niciodata nevoie. daca ti-am cerut ceva a fost sa te schimbi si sa incepi sa gandesti. si asta nu pentru mine, bezmeticule, ci pentru tine.

    caci pentru mine, deja miroase aici prea tare si mi s-a facut sila imensa de tiganeala asta. asa ca te las cu als sa va amusinati reciproc.

    stefan, scuza-ma pt. mesajul asta lung si pt. cuvintele folosite. i’ve had it. e o scuza, nu e o explicatie.

  63. la ‘tirg’??
    MOI????
    puah
    am fost de curind in tzarishoara, invitat de tiff, n-o sa ma mai vedeti curind – it’s a whole (beautiful) world out there waiting for me, ce sa caut in poiana lui iocan?? :)))

    lisboa e oricum cel mai frumos oras din europa – in rest, la shanghai am fost, la buenos aires am fost, idem nyc, frisco, seattle, new orleans, washington dc…
    ah, si l.a. (= horrible!, except for santa monica)

  64. se observa (cum spuneam mai sus) distinctia, ironia & nonsalanta de a fi printre ‘corifeii’ noului cinema romanesc – oameni care ma apreciaza: porumboiu, radu muntean, puiu…

    (pt o ipostaza unde NU imi arat virsta (as usual), a se vedea o poza mai din urma, unde distinctia (deja legendara) este insotita de o anume sastiseala: IAR invitat la paneluri cu crema cinematografimii romanesti & internationale??)

  65. costumatia de vacar (blugii, camasuta deschisa sa se vada desuul) e o amintire din “posta la ferma”?

    precaritate, ti-ai facut numar de circ cu Cocolino-Totonelle

  66. stai că încep să mai cern prin bălăriile elfului.

    una, că are el un beef cu vlad. iaca-na, aşa.

    doi, că l-am blocat eu pe ştefan. vorbeşti de povestea aia veche de pe forum sau ce?? unde l-am blocat eu pe ştefan?

    trei, că nu te-a lăsat nevasta să mi-o tragi mie. să fiu şi io dobitoc ca tine şi să zic “cine, tabloidul ăla pe doo picioare?” – nu pot, că la cât de autist eşti tu o iei motamo

    patru, bag io seama că pe tine te irită treaba asta cu butoanele mele. păi bine că am aflat.

    cinci, eşti atât de dobitoc că nu-ţi dai seama că eşti dobitoc. un exemplu la’ntâmplare, da’ tu cine eşti, alter ego-ul lui ştefan să-mi ceri mie sa nu buşesc threadul lui?

    şase: “sa nu va faceti ca nu stiti, ca vad cine/ce/cum se leaga.” hai muie. la tine pe blog n-am mai intrat dinainte sa ma blochezi tu.

    şi în final, elfule, şi foarte serios, da, vreau să îţi testez “cuvântul”. care cuvânt, dobitocule, care cuvânt? pune avocaţii pe mine, ţi-am zis-o şi ţi-o zic în continuare.

  67. şapte, cea mai tare (am început sa citesc mai cu luare aminte): elful vrea să mă ajute
    Elfule, eu nu ţi-am cerut NICIODATĂ ajutorul. Că ai ales tu să-mi dai nişte sfaturi, a fost treaba ta. Nu le-am considerat la oha, ţi-am mulţumit pentru ele (deşi, din nou, nu le cerusem). Când te comporţi civilizat cu mine mă comport şi eu. Problema este, 90% din timp tu nu te comporţi civilizat cu mine. Şi, elementul principal, este că tu ai început – ai început prin a mă interpreta greşit, a-mi ingnora explicaţiile, şi apoi a mă pune în categoria de chivuţă din care nu m-ai mai scos niciodată – nici măcar când ai vorbit “prietenos”.

    Nu mai sunt dispus la nici un compromis. Pentru mine eşti un dobitocare, chiar daca sufera de o condiţie patologică, nu mai are nici o scuză. Nu te mai obosi să mă caracterizezi – sunt şi o să fiu exact cum mă descrii tu acolo.

  68. cita oftik, atita drama ;P

    mulliganoglu = acest arivist care nu ajunge; rroman tipic; amarastean, deh; cu foamea-n git; se ‘pricepe’ la moda, arte vizuale, literatura si altele.
    decit pe net, fireste… :))))

  69. uite elfule, ca să nu mă mai fuţi la cap, am şters toate IP-urile denied din .htaccess, că nu stau să dibăcesc care e ip-ul t ău “ăla vechi” între ip-urile de chinezi şi ruşi puse acolo. du-te, citeşte ce vrei, unde vrei, comentează ce vrei unde vrei, numai lasă-mă dracului în pace. Nu vreau nici sfaturi, nici ajutor, nici prietenie, nici nimic de la tine. N-am nevoie, nu te mai obosi

Leave a Reply

