I can listen to Jefferson Airplane on my own, thank you very much

A Serious Man does not a serious movie make. WTF was all that about, stimaţi fraţi Coen? Crâmpeie din viaţa unei comunităţi evreieşti din America anilor ’60 care rezonează oarecum cu copilăria voastră? Bine, v-aţi făcut damblaua, dar cu noi spectatorii ce-aţi avut? Nu e absolut nimic interesant pentru noi în poveste. Da, bine, cinematografia e reuşită iar actorii nu-s de aruncat, dar chiar aşa să ne ignoraţi complet când vine vorba de plot, character development, any sort of meaning really? Păi mai plătim noi biletul la Vuze ca să vă finanţăm distracţia personală?

P.S.: mă simt atacat energetic cu flăcări violete aşa că o să contra-atac energic cu postări violente. Sounds fair?

4 thoughts on “I can listen to Jefferson Airplane on my own, thank you very much

  1. eu am renuntat sa ma iau dupa ratinguri cind vine vorba de fratii lui peste prajit. am vazut vreo 2 filme pe care nu le-am inteles si m-am lecuit..

Leave a Reply

