anno nuovo, vita nuova

Se stinge încet-încet şi 2009. Am mai murit o dată de revoluţie, am mai făcut grimase kabukiene în faţa documentarului nemţesc despre cum FSN a pus mâna pe putere şi despre cum au murit mai mulţi oameni după execuţia lui Ceaşcă decât înainte. Ne-am bucurat încă o dată de naşterea Mântuitorului pe care ni-l imaginăm arian, corupt şi putred de bogat, judecând după Biserica care-l reprezintă. Ne-am minunat încă o dată de talentul politicienilor de a ne convinge să facem tot felul de lucruri umilitoare de frica câte unui nou bau-bau prezentat cu profesionalism de mass-media. Am studiat încă o dată singuri lucruri care nu se predau în şcoală, din aceleaşi surse de informaţie hulite de jurnaliştii cu adeverinţă şi am îndrăznit să facem singuri conexiunile fără să aşteptăm talk-show-uri epifanogene. Da, 2009 a fost un an bun însă la moartea lui ne vom bucura cu pocnitori şi artificii de venirea lui 2010 (care-i şi întrece) ca şi cum nu ar fi repetarea aceluiaşi traseu în jurul soarelui. Ne vom păcăli singuri că felia temporală care va să vină ne permite să luăm totul de la capăt. Un an nou, o viaţă nouă, oameni noi, lucruri noi, noutăţi noi.

Hai la mulţi ani!

3 thoughts on “anno nuovo, vita nuova

Leave a Reply

