şi totuşi mişcă

Absurdistanul s-a trezit puţin din somn şi a mormăit uşor când o coaliţie ciudată s-a găndit că ar fi mişto să folosească piaţa operei din Timişoara pentru scopuri electorale. Şi asta chiar de ziua ţărişoarei când tot absurdistanezul se pregătea să molfăiască un mic şi să facă poştă o sticlă de bere. Chiar şi primarul Ciuhandu – un şmecheraş fără convingeri politice – a pus umărul la reuşita manifestării zgâlţăind puţin cadavrul lui Coposu şi spunând că nu foştii comunişti sunt actualii comunişti ci ceilalţi. Puţinii timişoreni care au fost pe fază şi-au amintit brusc cum le-a şutit nea Nelu revoluţia şi au început să huiduie. Televiziunile baştanilor i-au numit pe bună dreptate golani, derbedei, maţe-fripte, coate-goale ş.a.m.d. Păi ce se apucă ei să strice consensul politicienilor de prin tot spectrul politic care lucrează pentru liniştea noastră, ai?

P.S.: ceva nu e în regulă când Radu Moraru e vocea raţiunii iar OTV-ul face jurnalism independent.

17 thoughts on “şi totuşi mişcă

  1. cam prea aveau ăia din piaţa universităţii pancarte trase la şapirograf. iar entuziasmul nu era aşa debordant.

  2. tapirul are dreptate. m-am dus si eu in Piata Universitatii sa ma intalnesc cu ceilalti huligani si sa petrecem impreuna cu prostituatele. a fost o sueta reusita. ne-am drogat la greu cu marfa furnizata de agenturi. cred ca mi-au ramas si ceva bani falsi, sa ma caut.

  3. astia abia au facut cateva zeci de km de autostrada, iar aia din state se teleportaza?!

    oricum, Elfule, din prietenie nu te-as fi chemat, sa nu fii asociat cu elementul hulliganic, dupa cum a remarcat un revolutionar al bunului simt globonistique, un fel de crin (mai precis: panseluta)

  4. dupa cum observi, mai e un sensibil pe aici, cu shpiritul de obs. la fel de fin, care acu ceva vreme era preocupat daca leo s-a desfundat sau nu.

    bre, am manacat la piata univ. de mi-au sarit capacele, asa ca sunt hulligan by definition.

  5. nu stiu daca veteran strictu sensu. da’ am pierdut multa vreme pe acolo.

    nu am ce sfaturi sa dau. jocurile par a fi facute, momentul (si impetus-ul) pietii e mult apus. acum altele sunt jocurile. cand ai camioanele pline cu orci de sectorul 5, nu prea mai ai ce face. it’s too late…spun asta cu multa amaraciune.
    tocma’ m-am intalnit cu o amica si am ars gazul intr-o cafenea. mai mica decat mine cu vreo 3-4 ani, pozitie f. buna in romania, umblata etc. “oricine, dar nu basescu” – asta mi-a zis.
    cand i-am zis de iliescu si vanghelie et al. a inceput sa rada. are si ea partea ei de dreptate. se poate trai si sub aia….
    unii traiesc din nenorocitele de pachete lunare date de alde mazare – astia vor iesi la vot si din cosciuge. can i blame them? no, i cannot.
    si daca 2 poluri opuse din toate pdv’urile vor vota pt. acelasi candidat, cine sunt eu, pana la urma, sa ofer sfaturi?
    acum 1-2 ani, a fost o bataie cu perne, gen “protest” in pta U. – asta e weltanschaaungul.

    nu mai putem lupta decat prin efort individual – fiecare cat poate si ce poate produce. poate ca de acum romania va fi in alta parte decat nistru-tisa. ceea ce in sine nu e lucru rau, nu am fi singurul popor “venetic”.

  6. inca sunt sanse. tocmai s-a aratat ca filmul a fost trucat- e cat se poate de oficial. sigur, informatia va fi cenzurata, comentata (ca nu s-a trucat prea mult, doar doua, maxim 3 cadre etc.). daca nici acum nu se trezesc sclavo-rumanii, ura si la aeroport!

  7. păi dacă televiziunile sunt contra (înţeleg ca TVR-ul dă dansuri populare), nu prea mai e timp.
    treaba cu trucarea ar trebui să meargă mai departe, totuşi.

  8. eu ti-am zis asta de mult. pleaca, pleaca, cat mai e timp. dementii astia sunt in stare sa scoata si Ro. din EU. iar daca EU o sa considere Ro. prea burden pt….sa nu te miri de nimic.

    dar nu asta e argumentul important. ci cel mai important argument esti tu.

  9. dar mai e ceva…sa zicem ca base ia votul, iarasi.
    nimic, dar absolut nimic!, nu ma convinge ca nu o sa creada si mai tare ca poate sa faca orice. sa ii creasca hubris-ul cu cateva grade.

  10. iw mai bag chestii la nervi. n-am plecat cand era chiar rau, iar oferta era generoasa… nu plec acum de-al dracului, de huligan, de nesimtit, de mitic ce sunt. de masochist- vreau sa simt durerea!

  11. Elfule, n-a fost in stare sa schimbe un prim ministru. si nu pe oricare, ci chiar pe Moliceanu. dictatorul Basescu injurat non-stop, 5 ani, pe toate canalele tonomatate.

Leave a Reply

