foaie verde daffodil

arestat alt pedofil.

În 1977 Roman Polanski a pus ochii pe o fată de 13 ani din Los Angeles. Regizorul care avea atunci 43 de ani a păcălit-o că o pune pe coperta Vogue şi a luat-o într-o şedinţă foto care s-a lăsat cu poze la bustul gol, şampanie, sedative şi apoi cu fututul minorei în toate orificiile. Ajuns în faţa procurorului, pedofilul a obţinut o înţelegere prin care să evite închisoarea dar realizând că judecătorul poate să nu accepte a fugit în Franţa – ţară care asigură nu numai protecţia teroriştilor de stânga ci şi pe cea a artiştilor care fut în cur eleve de clasa a cincea.

Artistul a fost arestat la intrarea în Elveţia unde mergea să primească un premiu pentru întreaga carieră. Cinematografică.

30 thoughts on “foaie verde daffodil

  1. Ceva-ceva a fost de i-a scos pe elveţieni din imparţialitate.

    Mă întreb dacă franţujii ar fi fost la fel de toleranţi dacă agresiunea s-ar fi făcut pe sol francez. Am auzit că sistemul lor penitenciar are la bază pedeapsa, nu reeducarea…

  2. este o RUSINE ce se intimpla cu polanski!
    americanii – cu puritanismul lor desuet & infect – se comporta k niste simoni wiesenthali… :(
    singurii destupati la minte sint francezii, as usual

    TOTI am facut sex in adolescenta, si nu numai cu minori k noi, ci si cu persoane mature! asta ar insemna k lumea e plina de ‘criminali’ in libertate…

    ridicol

  3. Ok, I’ll bite.

    ALŞ, ia spune-i tu lu’ unchiu Ştefan cine te-a păcălit când erai mic cu promisiunea că vei deveni faimos, ţi-a dat şampanie şi sedative după care te-a futut în cur? Hai că nu se întâmplă nimic. Dacă ţi-e ruşine, poţi să-i spui lu’ mătuşa…

  4. mare kestie k a-mbatat-o/drogat-o pe aia & a futut-o-n cur, i don’t fucking care! dk intra la mititica (nu la aia a fetei), polanski nu mai facea ‘tess’ si toate celelalte filme…
    distrugerea vietii unei proaste mici e mai putin importanta decit un film bun

    ps WRONG story, in cazul meu a fost invers! adik nu m-a ‘pacalit’ nimeni, eu am fost ‘corupatorul’ (de majore!), desi aveam doar 16 ani ;P

  5. Cum la ce a folosit? Tu ştii cât de plictisitor e să-l citeşti pe Thomas Hardy? Faptul că l-a condensat în două ore jumate e un mare serviciu adus umanităţii. Eu propun să-i dăm câte o copilă pentru fiecare ecranizare.

  6. n-ar fi o idee rea
    (as a matter of fact, n-ar fi o idee rea intoarcerea la sclavagism… iar dupa ce-ti faci mendrele cu ea/el, ‘off with their heads!’ :)))

    ps consider k e o MARE ipocrizie ceea ce se intimpla. adik oamenii astia pe ce lume traiesc!? adolescentii din ziua de azi (dar si de ieri – vezi cazul meu, care am doar cu 4 ani mai mult k ‘lolita’ lui polanski) incep viata sexuala mult mai devreme decit parintii lor. dar legile au ramas ankilozate si cu kiloti pe ele!
    eu as reduce virsta ‘majoratului sexual’ la 14, dar as ridica-o pe cea a majoratului politic la 25: ‘majorii’ de 18 ani inca nu-s destul de copti la minte, voteaza cu inima si rezultatele se vad…

  7. SO true! ;P
    (& so proud of it!)

    ps vezi, de aia-l inteleg & empatizez cu polanski…
    ‘perverts of the world, unite’ (& corrupt others ;P )

  8. Ar trebui să simpatizezi şi cu bivolarul de la mişcarea de integrare urinară în absolut care avea un discurs similar cu ce zicea regizorul în ’79:

    “If I had killed somebody, it wouldn’t have had so much appeal to the press, you see? But… fucking, you see, and the young girls. Judges want to fuck young girls. Juries want to fuck young girls. Everyone wants to fuck young girls!”

  9. Sergiu Nicolaescu are şi el o poveste cu şi despre Polanski. Cu doi tineri regizori la nu’ş de festival, Sergiu patriot, ălălalt nu, alea.

  10. mi se pare corect, bivolaru ala era cool – dovada k a tbuit sa plece din romania (which I’ll do too) & sa se stabileasca in suedia, parca

    important e sa nu-ti fie rusine de ceea ce faci & sa nu te culpabilizezi ;)

  11. pai se putea sa nu sara din porumb si prostu satului? :)
    (iar referintele lui ‘culturale’ sint la fel de obscure k si blogu-i cri(pt)ogenizat)

  12. pai deh, unii nu-s destul de buni nici pt ‘libertatea’, k au mintea varza & stilul incilcit – iti tbuie un skizo-decodor k sa-l traduci… :))

  13. DUOAMNE fereste!!!
    adica eu as putea sa am ineptia aia de blog de borborigme incrucisate & blazoane integramizate??
    i feel duly insulted :(

  14. intram in paradoaxe. sau cum se cheama. logica.
    chestia e, indiferent daca eu am dreptate sau nu, tu ai sustine exact acelasi lucru.
    a) daca am dreptate si sunteti mana in mana, datorita insesi naturii conspirative a relatiei nu ai recunoaste relatia, si ai spune “who, me? – i feel dully insulted”
    b) daca nu as avea dreptate, si voi nu sunteti mana in mana, reactia ta ar fi genuine, dar ar fi tot aia, “who, me? – I feel dully insulted”

    Prin urmare si asa deci, reactia dumitale nu valideaza dar nici nu invalideaza teoria mea :-)

  15. …dar orisicat, daca eu as fi als si m-as plictisi si as vrea sa-mi bat joc de blogosfera, as gasi un amic cu care sa fac jocul asta “ba ce bou esti – ba tu esti bou”, deturnand (cu mare succes) orice discutie serioasa de pe orice blog as alege ca playground.

  16. ‘dully’ esti matale, eu am zis duLy!

    deci da, cum ziceam… dk as avea kef sa fac asta (nu zic k nu mi-a trecut prin minte!) mi-as alege un adversar mai de doamne-ajuta, nu crezi? coz i DULY respect myself ;)

  17. pai, voiam sa te insult cu dully. nu am reusit?
    de crezut cred, tocmai. mie mi se pare ca sunteti amandoi de doamne-ajuta. sau, ma rog, la fel de doamne-ajuta. d’aia zic.

Leave a Reply

