supa de rădăcini nord-coreeană

Mă cheamă Giulia şi locuiesc în Pisa. În ultimul timp se vorbeşte de criză. Eu sunt optimistă. Poate pentru că mie îmi sunt sufieciente lucrurile simple. Eu prefer să merg cu bicicleta în loc de o maşină şmecheră; prefer să merg în vacanţă la bunica în loc de o staţiune; prefer pizza în loc de sushi şi un sandwich cu salam în loc de caviar. Pentru că în loc să merg la o cină festivă prefer să rămân acasă şi să mănânc ragu-ul mamei. Apoi jucăm cu toţii cărţi!

Sticla roşie de cocacola apare strategic în spotul care se încheie cu sloganul “fericirea la masă nu e niciodată în criză”. Totul e bine. Criza nu există. Ne-a zis nouă Berlusconi. Mai strângem un pic cureaua capitalistă şi bem multă cocacola ca să fim fericiţi…

P.S.: legătura dintre regim şi publicitate e ceva mai veche. Luna trecută un spot la un detergent vaginal susţinea că 42 de femei dintr-o sută s-ar simţi mai sigure cu rondele făcute de civili.

2 thoughts on “supa de rădăcini nord-coreeană

  1. “puteti taia de la orice, numai de la coca-cola nu!”

    nu stiu care e compoz. coca-cola, dar numai glucidele alea te scot din depresie. m-am uitat pe wiki si am vazut ca proceseaza ceva din frunzele alea de coca…
    pai asa, cu suficienta coca te poti lipsi si de masa.

Leave a Reply

