L.A. file din poveste

Powder Blue e plin de major distractors. Plecând de la corpul ridicător la cer al Jessicăi Biel, trecând printr-o grămadă de vedete şi ajungând la perversiuni cu corpu’ lu’ Jessica, filmul n-are nici o şansă să transmită dramatism, întunecime urbană, conexiuni umane sau mai ştiu eu ce. Jessica în cearşaful suspendat, Jessica la bară, Jessica la lanternă. Cum? Copilul ei e în comă? Jessica cu ceară topită pe ţâţe. Ăla bolnavu’ de respira greu, era ta’su, mă! Jessica + ciudata maimuţa = love. Fundu lu’ Jessica pe fundalul ferestrei. E clar? Degeaba face eforturi regizorul vietnamez că producătorul care a convins-o pe Jessica să se dezbrace l-a săpat (I’m looking at you, Whitaker). Cine naiba o să reţină debutul lui Alejandro Romero pe post de transsexual hispanic, de exemplu? Sau tentativa de rol serios a Lisei Kudrow? Sau legăturile dintre personaje? Jessica Biel în pielea goală. Ray Liotta e şi el pe-acolo. V-am zis de Jessica?

3 thoughts on “L.A. file din poveste

  1. sa inteleg ca ai fost scandalizat de scenele in care jessica e goala? si eu voi fi, sa stii!
    hai ca o sa caut si eu filmul. pentru forest, of course:) filmul, dupa ce am vazut in trailer pare a fi un pic artsy-fartsy cu end-of-the-world-LA-style.

    de ce nu pui la filmele linkurile de pe IMDB?

    ma duc la startrek:D

  2. ok, acum l-am vazut si eu. e in genul “end of times”, clasic LA basin-Halucinatoria. furat (inspirat) din multe alte filme din acelasi sub-genre sau ce-o fi.

    is just one of the many…

Leave a Reply

