el-e-va-tion

Vă prezint cu mândrie primul meu mashup. Am îmbârligat Google Maps cu date de altimetrie de la U.S. Geological Survey şi am adus lumii instrumentul cu care să măsoare altitudinea oricărui punct de pe glob (în limita datelor disponibile la imperialişti). Acum umanitatea va fi aşa de ocupată cu noua jucărie că se va instaura armistiţiul global! Dacă nu v-am convins de utilitatea site-ului, ia uitaţi-vă cât e de urcat de la plaja Modern în Constanţa sau la ce altitudine trăiesc slobozenii.

Genialul meu proiect este primul de acest fel, aşa că nu vă jenaţi cu sugestiile, criticile, laudele şi şpăgile.

P.S.1: ştiu că tre’ să bag şi geocoding să caute iuzăru locu’ după nume, da’ am zis că poate vă grăbeaţi să-l vedeţi aşa.
P.S.2: da, design-ul e inspirat după wikimapia
P.S.3: băgăcioşii care se uită la codul sursă ar face bine să arunce un ochi şi pe bucăţica în PHP.

Later edits:
2/08/2008 – USGS a crăpat dar am descoperit că geonames.org oferă acces la elevation data din seturile SRTM3 şi GTOPO30 prin JSON aşa că nu mai e nevoie de scriptul în PHP (long live JSON-P).

19 thoughts on “el-e-va-tion

  1. acum nu stiu exact cum calculeaza americanii elevatia, dar daca mut chestia aia cativa metri elevatia se schimba..

  2. ai facut ceva la site? Ca iote ce primesc in IE
    ERROR
    The requested URL could not be retrieved

    ——————————————————————————–

    While trying to retrieve the URL: http://stefantalpalaru.freehostia.com/

    The following error was encountered:

    Zero Sized Reply
    Squid did not receive any data for this request.

    Your cache administrator is consulting@oregonstate.edu.

    ——————————————————————————–

    Generated Sun, 29 Jul 2007 20:33:51 GMT by proxy.oregonstate.edu (squid/2.5.STABLE9)

  3. Mie-mi merge. Din câte ştiu, squid e un caching proxy şi dacă nu găseşte site-ul în cache îl ia de la sursă. Acum probabil n-a primit nimic de la freehostia.com şi în loc să facă refresh la următorul request aşteaptă până-i expiră intrarea în cache. Mai încearcă.

  4. bre, mancatias, m-ai rupt cu plaja din modern! atata trebuia io sa urc?! ani de zile am urcat (si coborat) scarile alea si am trait in ignoranta!

    multam fain, un constantean

  5. Daaa..Intotdeauna mi s-au parut mai putine cele din Piata Ovidiu decat celelalte de la Soleta. Asta numai la coborare, ca la urcare erau la fel-enorm de multe. Mai ai si alte jucarele din astea :)?

Leave a Reply

