• cine

    Copyright © 2006-2106 Ştefan Talpalaru. All rights reserved.
  • ce

    Linux, filme, romgleză, politică, programare, muzică
  • recent comments

    blegoo2 on survival of the richest
    blegoo2 on survival of the richest
    blegoo2 on pentru patrie
    colector on somnul rațiunii naște fem…
    blegoo2 on somnul rațiunii naște fem…
    colector on somnul rațiunii naște fem…
    we on somnul rațiunii naște fem…
    Neuroanch on somnul rațiunii naște fem…
  • tuităr

  • categorii

  • top posts

  • sitemeter

  • blog stats

    • 204,615 hits
  • technical stuff

  • pages

  • archives

  • calendar

    January 2008
    M T W T F S S
    « Dec   Feb »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  

piratecoielu

Coelho ăsta e băiat deştept. Foloseşte reţelele P2P pentru a-şi promova cărţile. Uitaţi-vă la discursul ăsta, mai ales la 0:12:30, să vedeţi ce frumos explică toată treaba. Cum cere versiunea digitala a traducerii de la un publisher (sanchi, să o verifice) şi o bagă pe net. Până ajunge cartea în librării e deja cunoscută şi se vinde pe de-o parte pentru că s-a auzit de ea, pe de alta pentru că cei care au citit-o pe net vor să o facă cadou în versiunea hard copy. Copyright-ul e un moft când vine vorba de cresterea vânzărilor.

BTW, omu e coleg de blog cu noi la adresa http://piratecoelho.wordpress.com :-)

10 Responses

  1. La un moment dat arunca efectiv cu minunatele lui creatii in stilul unui Mesia care ilumineaza pamantenii. Si la cat de modest este prin interviuri n-ai zice ca e scriitor…oh wait , nici nu prea este. Eu il consider mai degraba un geniu al makretingului insa daca ai public si scrii => esti scriitor. (si sunt de acord cu definitia, culmea)

  2. Aşa e, nu-i un geniu literar, dar ascultă-i discursul şi ai să vezi că-i merge mintea.

  3. Si s-a lansat si un concurs cu vrajitoarea din portobello, nu?

    http://paulocoelhoblog.com/experimental-witch/

  4. Am citit “Diavolul si domnisoara Prym” si nu mi s-a parut o carte de marketing pur :) Dimpotriva, un scriitor placut.

  5. Are si un concurs, pentru Vrajitoarea din Portobello…

    http://paulocoelhoblog.com/experimental-witch/

    Sau e vrajeala?

  6. Geniul nu consta doar in a sti ce si cum sa publici; daca faci o afacere din calitatile personale nu neaparat te numeste geniu, dar castigi bani, respect, etc.
    N-am citit nici o carte, desi am primit o mie de recomandari.

  7. (http://romancuta.wordpress.com/) – de obicei, imi las cartea de vizita in formatul acesta. ;)

  8. Lasa spatii inainte si dupa URL, ca sa ti-l converteasca in URL clickabil. Asa, e doar un text ;)

  9. Madelin, intrasei la spam :-)
    E pe bune concursul. Blogul ăla e oficial.

  10. Mi-am dat seama, la a doua incercare de postare, de aia m-am si oprit :-). O fi de bine sau de rau? Pare un pic incitant asa, sa intri la spam :-)
    Prima oara am fost precisa ca am uitat sa dau submit.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 41 other followers